zondag 14 augustus 2022

Van iedereen lezen naar zelf delen

 Lieve allemaal,
Dit is mijn eerste post, en ik voel me best wel onwennig hierin, maar ik voel me ook thuis.
Ik volg van iedereen hun mooie blogs, maar zelf zet ik er nooit wat op!
Dit voelt voor mij zeer onwennig, ik volg jullie allemaal al geruime jaren maar vind het moeilijk om te reageren om mij leven te delen.
Ik reageer nooit op blogs want ik vind dit moeilijk, maar m’n man zei (en ik ook) ga het oppakken, begin is altijd moeilijk, dus stoute schoenen aangetrokken  en een echt blog profiel aangemaakt.
En wat ben ik stiekem trots op mijzelf. (Maarja niet te hard roepen anders ga je naast je schoenen lopen)
Ik ga jullie proberen mee te nemen in mijn leven samen met mijn man Johan.
Grappig detail we zijn 30 jaar samen en pas 3,5 jaar getrouwd ๐Ÿคฆ‍♀️, het hoefde voor ons niet en toch stiekem wilden wij ons aan elkaar verbinden, dit is toch gek hรจ!
We zijn jammer genoeg kindloos gebleven, heeft ons samen veel verdriet gedaan, jarenlange medische trajecten in gegaan maar heeft niet zo mogen zijn.
We genieten van de dag, samen met vervroegd pensioen, en ook al brengt dat veel vreugde vrijheid en dergelijke, soms is dit ook moeilijk.
Dus ja, tijd over, en wat ga je dan doen? Proberen te bloggen samen met een heerlijk wit wijntje, want daar is het weer voor!
Maar ik heb geen ervaring dus Willen jullie mij op weg helpen?
Liefs Irene 

3 opmerkingen:

It's me zei

Wat leuk…ik kan jou alleen niet volgen weet niet of je zo’n button erop kan zetten…maar ziet er gezellig uit jou eerste post…ach ik weet nog hoe spannend ik dat vond zo zenuwachtig was ik en nu jaren later met heel veel bloggers minder denk ik wel eens waarom blog ik nog? Maar blijf het toch leuk vinden ,nou ik kom af en toe wel kijken of er weer een nieuwe post is goed ? …veel blogplezier gewenst,en mocht je vragen hebben mail maar hoor lieve groetjes Ria en Leaf natuurlijk ๐Ÿ€๐Ÿ’—๐Ÿพ๐Ÿ€

Irene van de Laar zei

Hoi Ria

Jij vraagt om een button, maar heb jij enig idee hoe dat moet.
Lieve groet van Irene

Josephine zei

Dag Irene van de Laar,

Op mijn blog zag ik vanavond dat jij je had aangemeld als volger,
en ben ik opzoek gegaan naar je blog. Nu las ik dat je al geruime
tijd blogs bezoekt en leest. Denk dat het een heel goed idee van
je is om nu zelf te gaan bloggen. Het is echt heel erg leuk om te
doen. Je kunt er alles in kwijt wat je bezig houd of misschien doe
je ook wel op creatief vlak het een of ander en wil je dat graag
laten zien.
Nu is het eigenlijk het meest handige dat als jij je op een blog
aanmeld als volger dat je dat ook een reactie geeft zodat iedereen
dan via jou reactie kan doorklikken naar jou blog, dan krijg je
meteen nieuwe bezoekers.

De button waar Ria hierboven overschrijft betreft de Gadget: 'Volgers'
waar jij je dus al bij een paar blogs hebt aangemeld als volger.
Nu begrijp ik heel goed dat je niet meteen weet hoe dat allemaal werkt.
Je kunt een heleboel via je Dashboard instellen, o.a de volgers gadget,
daar je zie je ook onder de kop 'Leeslijst' wie er weer een nieuwe post
heeft gepubliceerd. Langzaam aan gaat alles steeds duidelijker worden.

Wens je succes met je blog, en als je weer een nieuwe post gaat
publiceren kom ik zeker weer bij je langs.

Groet,
Josephine