vrijdag 30 september 2022

Weekendje weg! Limburg

Jaaaaa, jullie lezen het weer goed!

We gaan er weer op uit hoor, een weekendje naar Limburg, Maastricht en Valkenburg aandoen.


En we zitten in een prachtig hotel wat een voormalig klooster is geweest zie maar op de foto die ik hierboven heb gemaakt.

Het verbaasde me stiekem nog dat de bloemen in de bloei stonden maar vind het een mooi plaatje.

Het laatste stukje naar Limburg hebben we binnen door gereden en dat heeft prachtige plaatjes opgeleverd.

Zien jullie maar 😀😀







En toen kwamen we langs een prachtig kasteel waar we toch even uitgestapt zijn en er van hebben genoten.


Morgen gaan we Maastricht  bezoeken, en natuurlijk SHOPPEN!!

Dus Johan portemonnee mee 😜

Na het weekend ga ik het verslag van ons weekend weg uitbreiden, maar voor nu voor iedereen een ontzettend leuk weekend gewenst en geniet er van!

Liefs Irene 

4 opmerkingen:

It's me zei

Oh wat leuk!!….geniet ervan samen…alhoewel je had best even langs mogen rijden om mij op te halen hoor….had ik lekker mee gegaan 😉🙈🙏🍀❤️ Groetjes Ria en Leaf natuurlijk 🐾

Josephine zei

Hi Irene,

Als eerste wil ik je vertellen dat ik het leuk vind
dat je een reactie om mijn blog hebt gegeven. Dat reden
dat het anoniem verstuurd is komt omdat jij dan niet was
ingelogd, gelukkig schreef je nog een berichtje waardoor
ik wist dat jij het was. Als je zelf graag reacties wil
krijgen kan je zelf ook regelmatig bij ander reageren,
zo werkt dat van twee kanten.

Maar wat een heerlijk bericht schrijf je nu, fijn een
weekendje naar Limburg, en helemaal in zo'n prachtig hotel
is een feestje. Ja prachtig de foto's va de omgeving, het
is mooi heuvelachtig en veel te beleven.
Geniet volop samen van een fijn weekend,

Groetjes
Josephine

Irene van de Laar zei

Hoi josephine,

Wat een ontzettend goede tip van je, dank je wel 👍
Ik ga het zeker in werking zetten, want ik vind het echt ontzettend leuk om zo nieuwe mensen te leren kennen.
Wij gaan genieten van het weekend, ga jij ook nog wat leuks doen?
Groetjes Irene

It's me zei

Nee nog niet …afgelopen vrijdag kijker gehad voor dit huis….ik hoop dat alles op tijd gaat lukken….🙏🍀🙏zo spannend allemaal liefs van mij ❤️