woensdag 28 september 2022

HERFST 🍂

 


Yes, het is herfst!

En wat ben ik er blij mee, heerlijk in de woonkamer op de bank zitten voetjes omhoog, tv stiekem aan, kopje thee erbij, poezen naast me op de bank en een lekker dekentje over me heen.

Daarnaast nieuwe hobby ontdekt Diamond painting, en wat is dat leuk zeg!

Maar je moet wel erg goed opletten hoe je de steentjes plakt.

Maar een dekentje hebben we op dit moment met de stijgende gas prijzen wel nodig!

En dan ga je toch eens anders na denken. 

Over je verbruikt, moet ik echt 15 minuten onder de douche staan of kan het met minder?

Moet m’n huiskamer in de avond 21/22 graden zijn of zit ik met 20 graden net zo lekker?

Na al deze vragen samen met Johan te hebben doorgelopen dachten we, misschien kunnen we gaan kijken in een oplossing.

Daarom hebben Johan En ik hebben afgelopen 2 weken geïnvesteerd in infrarood panelen, we hebben er nu 2 in de huiskamer, leuk printje erop gemaakt, en ze zijn heerlijk snel lekker warm.

Daardoor hoeven we de “gasverwarming” niet meer aan te zetten.

Kaarsjes aan en het is 21 graden in de avond bij ons heerlijk.

Maar toch maak ik me geregeld zorgen over de toekomst, hoe moet het verder met Rusland en Oekraïne, gas prijzen, prijzen voor de boodschappen?

Heel veel mensen gaan in de problemen komen. Laat staan de kleine zelfstandigen, hoe moeten die nog evt wat gaan verdienen?

Vraagstukken waarvan niemand op dit moment het antwoord weet.


1 opmerking:

It's me zei

Het lijken wel mijn gedachten…en ik ben bang van zovelen… ;ik kan jou de antwoorden niet geven helaas….genieten van iedere dag en niet teveel vooruit denken….weet je mijn toekomst was al heel onzeker…en het word er echt niet leuker op….maar wij kunnen er niks aan veranderen ben ik bang….ik blijf maar hopen dat het goedkomt…gewoon weg omdat dat de enige manier is om hier doorheen te komen…..en ooit kijken wij achterom en denken of praten hierover …en dan hopelijk leven wij in een betere tijd dan nu liefs Ria 🍀❤️🍀🙏